Ram dine kunder, mens de er på Facebook

Hvis du har en e-mail liste med kunder/kundeemner, kan du annoncere målrettet for disse via Facebook. Det kan lade sig gøre, hvis der er et “match” mellem den e-mail, som en person anvender som sit Facebook login og den e-mail adresse, som du har på din liste, i dit kartotek el. lign. Er der ikke et “match” mellem e-mail adresserne, kan du ikke ramme personen med din annonce. Men jo flere e-mails du har, jo større er sandsynligheden (OBS, husk at tjekke markedsføringsloven om “spam”, inden du går igang)

sEVIDEOSådan annoncerer du til din e-mail liste på Facebook

Jeg har lavet en lille video, der viser, hvordan du kan uploade din e-mail liste og anvende den til Facebook annoncering. Du kan også læse mere via dette link. Hvis du vil i gang med Facebook annoncering, er du velkommen til at kontakte mig.

Skab tillid og kendskab til dine produkter med Facebook retargeting


retargeting

 

 

 

 

Der er lavet masser af undersøgelser der viser, at meget få personer køber noget første gang, de eksponeres over for et produkt eller en service.

Vi skal mindes om budskabet flere gange, og ikke mindst have tillid til virksomheden, inden vi køber. Derfor er Facebook retargeting genialt. Her kan du vise personer, der har besøgt din hjemmeside, relevante annoncer for dine produkter/services, når de surfer videre rundt på Facebook.

sEVIDEOSådan annoncerer du, på Facebook, til personer der HAR besøgt din hjemmeside

Jeg har lavet en lille video, der viser, hvordan du kan komme i gang med Facebook retargeting. Det vigtigste er, at du, så hurtigt som muligt, får lagt en pixel ind på din hjemmeside, så du kan begynde at “tracke” informationer.

Har du en WordPress hjemmeside, viser jeg dig her, hvordan du kan installere den føromtalte pixel.

Selvfølgelig vil jeg også gerne hjælpe dig!

Du kan komme igang med Facebook retargeting for 750 kr. ex. moms

Vil du vide mere, kan du kontakte mig her, eller ringe på 61 62 14 10