Valentinesday
Har du planlagt en Valentinekampagne?
Vidste du, at der i USA er lavet en undersøgelse, der viser, at personer er villige til at bruge $130,97 på gaver i anledning af Valentines dag den 14. februar? Det er rundt regnet 650 kr. (Kilde: US National Retail Federation).3% af alle, der har kæledyr, vil købe en gave til “kræet” i anledning af Valentines dag.
Du går glip af omsætning, hvis du ikke planlægger en Valentinekampagne.
“Alt” kan blive til en Valentinekampagne

Vi vil vove den påstand, at alle, uanset produkt, kan lave en Valentinekampagne! F.eks. med et godt tilbud eller noget “ekstra”, der vil bevirke, at kunderne bliver opmærksomme på dig – og vil handle hos dig.

Valentines dag er en fejring af kærligheden, men det behøver jo ikke kun være til kæresten/ægtefællen. Det kan også være til en ven/veninde eller til en selv. Læs mere om, hvordan Valentines dag er opstået.

Kun fantasien sætter grænser for din Valentinekampagne. 

Eksempel på Valentinekampagne med “gamification element”

Læs mere om marketing gamification – se alle muligheder her